فروش نوار خطر آتش نشانی :

نوار خطر ها انواع مختلفی دارند و هر کدام کاربرد مختص  به خود را دارند یکی از انواع نوار خطر ها ، نوار خطر آتش نشانی است که همان طور که از نام او پیداست در مرکز آتش نشانی فعالیت دارید این نوار خطر در مکان هایی که آتش سوزی و جلوگیری از حوادث آتش سوزی باشد مورد استفاده قرار میگیرد و بصورت قرمز رنگ و مشکی ،زرد مشکی ،سفید مشکی هستند . اصولا تولید آن بصورت شبرنگ میباشد تا افراد به راحتی بتوانند خطر را ببیند و از آن دوری کنند.

تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید انواع نوار خطر فعالیت دارند اگر به دنبال نوارخطر آتش نشانی با کیفیت هستید میتوانید با مجموعه نوار خطر درارتباط باشید . گروه نوار خطر با تولید محصولات باکیفیت همراه با قیمت مناسب اقدام به فروش نوار خطر به ویژه آتش نشانی کرده است . هدف نوار خطر کسب رضایت مشتری و ارائه محصولات با ضمانت است .

انواع نوار خطر در مجموعه :

۱‌ . نوار خطر آبی رنگ ویژه اداره آب و فاضلاب

۲. نوار خطر زرد رنگ ویژه اداره گاز و مخابرات

۳. نوار خطر فضای سبز ویژه محوطه سبز مانند پارک

۴. نوار خطر اختصاصی ویژه شرکت های صنعتی و تولیدی

۵. نوار خطر قرنطینه ویژه پرتو نگاری در حوزه صنعت و پزشکی برای حفظ ایمنی و محافظت

۶. نوار خطر هشدار دهنده  برای مکان های حساس و خطرناک

۷. نوار خطر جنایی که در اداره جات آگاهی پلیس و جنایی کاربرد دارد.

هر یک از نوار خطر های نام برده در این مجموعه با بالا ترین کیفیت تولید و به بازار عرضه میگردد . جهت خرید انواع نوار خطر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت نوار خطر :

قیمت نوار خطر بستگی به انواع درجه بندی آن و متراژ آن بستگی دارد هر چه متراژ آن زیاد باشد به تبع قیمت نیز متفاوت خواهد بود.

 

امتیازدهی

فروش نوار خطر آتش نشانی

خرید اینترنتی نوار خطرفروش انواع نوار خطرفروش نوار خطرقیمت نوار خطرقیمت نوار خطر آتش نشانیمرکز خرید نوار خطر در تهرانمرکز نوار خطرنوار خطر آبی زنگنوار خطر آتش نشانینوار خطر اختصاصینوار خطر در اصفهاننوار خطر در شهریارنوار خطر در کرجنوار خطر در مشهدنوار خطر در یزدنوار خطر دیجی کالانوار خطر زرد رنگنوار خطر سفترشینوار خطر شبرنگنوار خطر مخابرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *