نوار خطر اختصاصی :

نوار خطر در واقع نوارهای هشدار دهنده ای هستند که از ورود افراد به آن محیط و منطقه جلوگیری می کند. این نوارها باید به گونه ای نصب شود که در شب که دید افراد کم است هم قابل رویت باشد. برای اینکه نوار خطر در هر شرایطی قابل مشاهده باشد از نوار خطر شبرنگ استفاده می شود.

در این مقاله می خواهیم در مورد مدل های متفاوت نوار خطر صحبت کنیم که با آن آشنا شوید.

 

کاربردهای وسیع نوار خطر:

نوار خطر یک نایلون پلاستیکی است که در رنگ های مختلف و با چاپ های متفاوت قابل دسترس است. نوار هشدار می تواند از افراد در برابر خطراتی مانند برق گرفتگی، سقوط از ارتفاع، خطر انفجار یا ساختمان های نیمه کاره ای که احتمال سقوط و ریزش مصالح وجود دارد محافظت کند.

نوار خطر اختصاصی :

نوار خطر اختصاصی مورد نیاز کسب و کار های بزرگ شرکتی و صنعتی میباشد که برای تعمیرات دستگاه های خود و محدوده محافظت شده شرکت خود استفاده میکنند . شما در این مجموعه میتوانید نوار خطر دلخواه مورد نظر خود را ثبت و سفارش دهید .

نوار خطر اختصاصی

 

 

شما می توانید بنا به شغل و خطری که برای دیگران ایجاد می کند نوار خطر را با چاپ مخصوص خود و رنگ دلخواهتان سفارش دهید. اما در کل برای خطر برق گرفتگی از رنگ زرد استفاده می شود و نیروهای آتش نشانی از نوارهای خطر نارنجی و قرمز استفاده می کنند.

معنای رنگ در نوار خطر

اصولا نوارهای هشدار دارای زمینه روشن و نوشته خوانا هستند که برای تمام افراد قابل فهم باشد طراحی می شوند. انتخاب رنگ پس زمینه برای نوار خطر دارای استانداردی است که از سمت سازمان اوشا مشخص می شود.

نوار خطر سفید و قرمز: برای اطلاع رسانی و جلوگیری از آتش سوزی در یک منطقه خاص استفاده می شود.

نوار خطر سفید و مشکی: برای علامت زدن و راهنمایی افراد در راهروها استفاده می شود.

جهت خرید نوار خطر اختصاصی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوار خطر

انواع نوار خطر پلاستیکیانواع نوارخطرخرید اینترنتی نوار خطر اختصاصیخرید نوار خطر اختصاصیفروش عمده نوار خطر اختصاصیفروش نوار خطر آب و فاضلابقیمت نوار خطرنوار اختصاصی در شهریارنوار خطر اختصاصی در تهراننوار خطر اختصاصی در کرجنوار خطر چیستنوار خطر در اصفهاننوار خطر در مشهدنوارخطر اختصاصینوارخطرقرمز رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *