خرید اینترنتی نوار خطر :

خرید اینترنتی نوار خطر یکی از امکاناتی است که مجموعه نوار خطر برای مشتریان عزیز فراهم نموده است تا به راحتی محصول پلاستیکی مورد نظر خورا پیدا و سفارش دهند . و دسترسی سریعی داشته باشند .

تولید نوار خطر و قیمت آن در نوار خطر :

مجموعه نوار خطر تولید کنند انواع محصولات پلی اتیلن است ، که رول نوار خطر نیز یکی از خدمات ما محسوب می شود ، سانی پلاست به علت تولید با کیفیت و قیمت مناسب کیفیت تولید و چاپ نوار خطر را تضمینی به مشتریان ارائه می دهد.

قیمت بر اساس هزینه مواد اولیه پتروشیمی به قیمت روز محاسبه می شود ، که به علت تولید مستقیم با نازل ترین قیمت ها این نایلون چابی را اختیارتان قرار می دهیم .

کاربرد نوار خطر چیست ؟

در هر شهری اگر چند دقیقه ای قدم بردارید حتما این نوع از پلاستیک را مشاهده می کنید که بیشتر برای ممانعت از ورود افراد به یک حریم خاصی استفاده می شود .نوار خطر برای منع ورود افراد به یک محیط خاصی است که در بیشتر موارد به علت خطراتی است که آن محیط برای افراد یا کارگران ایجاد می کند ، به همین جهت برای اینکه محیط خاصی به خوبی از بقیه محیط ها جدا شود از نوار خطر نایلون استفاده می کنند.

نوار خطر شبرنگ :

همانطور که پیش تر گفتیم رول نوار خطر برای مناطقی که در معرض خطر است استفاده می شود ، پس حتما باید آن محیط به خوبی از دیگر محیط ها جدا سازی شود از همین رو می توانید از نوار خطر شبرنگ استفاده کنید تا در هر حالتی به بهترین نحو ممکنه قابل مشاهده باشد.

انواع نوار هشدار

نوار هشدار دارای انواع خاصی نیست بلکه تنها نوار هشدار های مختلف دارای رنگبندی و چاپ های گوناگون هستند  ، به طور مثال برای نوار هشدار نیروگاه های برق از رنگ زرد و چاپ خطر برق گرفتگی استفاده می شود و برای آتشنشانی از رنگ نارنجی شبرنگ استفاده می شود.

هیچ محدودیتی برای تولید نوار خطر و چاپ آن وجود نداشته از همین رو می توانید نوار خطر را در هر ابعادی با هر نوع چاپ تصویری که می خواهید سفارش دهید.

خرید اینترنتی انواع نوار خطر با بالاترین کیفیت در مجموعه نوار خطر

5/5 - (2 امتیاز)

نوار خطر زرد رنگ

انواع نوار خطر پلاستیکیجنس نوار خطرچاپ نوار خطرخرید اینترنتی نوار خطرخرید اینترنتی نوار خطر اختصاصیخرید اینترنتی نوار خطر صادراتیفروش عمده نوار خطرقیمت نوار خطرمرکز فروش نوار خطرمرکزفروش نوار خطر در تهراننوار خطر آبی رنگنوار خطر اختصاصینوار خطر برق گزفنوار خطر در اصفهاننوار خطر در کرجنوار خطر دیجی کالانوار خطر زرد رنگنوار خطر سفارشینوار خطر قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *