فروش نوار خطر در لاله زار


فروش نوار خطر در لاله زار

🔰پخش نوار هشدار در لاله زار

نوار خطر به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی به شمار می‌ آید زیرا این نوار خطر است که محدوده‌ای که برای افراد معمولی خطرناک است را جدا می کند و تا افراد را از ورود به آن محدوده منع کند.

نوار خطر و یا نوار هشداردهند از جمله تجهیزات ایمنی است که تقریبا در تمام پروژه های ساختمان سازی، راه سازی، تعمیرات لوله های آب و فاضلاب ، پروژه های لوله کشی گاز و … استفاده می‌ شود.

نوار خطر اصولا از دو متریال پلی اتیلن و پی وی سی ساخته می شود.

پلی اتیلن و پی وی سی در برابر شرایط محیطی از قبیل بارش باران، نور مستقیم خورشید، تغییرات دمایی، پارگی، کشیدگی و … استحکام و دوام بیشتری دارد.

البته در تولید نوار خطر بسته به نوع استفاده از مواد اولیه درجه یک، درجه دو و درجه سه نامیده می شود

از آنجایی که در بعضی پروژه های یک روزه باید از متراژ بالایی از نوار خطر استفاده شود تهیه تمامی انواع نوار خطر از درجه یک باعث افزایش هزینه پروژه می شود.

🔰 تولید نوار خطر در لاله زار

همه ما تا به حال نوارهای رنگارنگی که در مکان های مختلف به منظور محصور کردن چیزی کار گذاشته شده اند را دیده ایم،

این نوارها نشان دهنده هشدار و یا خطر هستند و از ما می خواهند که از این مناطق دوری کنیم و از جان خود و اطرافیانمان محافظت کنیم.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع نوار خطر با رنگ های مختلف بپردازیم.

جنس انواع نوارهای خطر از پی وی سی و یا از پلی اتیلن می باشد که در کشور ما نوارهای خطر بیشتر با مواد پلی اتیلن ساخته می شوند.

رنگ این نوارها نشان دهنده خطر های خاصی است و کمتر پیش می آید برای اعلام تمام خطرات از یک رنگ استفاده شود.

انواع نوارهای خطر دارای عرض های مختلف هستند و می توان آنها را بسته به نوع استفاده با عرض کمتر و یا بیشتری ساخت.

برخی اوقات ادارات، سازمان ها، شرکت ها، افراد خصوصی و … که از این نوارها استفاده می کنند،

از تولید کننده می خواهند که واژه خطر و یا هشدار و یا اینکه متنی خاص با آرم مختلف و با رنگ های متفاوت را روی آنها چاپ کنند.

🔰انواع نوار خطر و موارد استفاده

🔸نوار خطر آب و فاضلاب در لاله زار

شرکت آب و فاضلاب به دلیل حفاری های که برای ایجاد لوله های فاضلاب و یا تعمیر و نگهداری که از لوله های آب انجام می دهد ممکن است خطرات زیادی برای افراد عادی ایجاد کند.

از این رو این شرکت در حفاری های خود محدوده را با نوار خطر آبی رنگ خود کادر بندی می کند. روی نوار خطر شرکت آب و فاضلاب نام شرکت و آرم آن درج شده است.

البته شرکت آب و فاضلاب از نوع دیگری از نوارهای خطر استفاده می کند که در حفاری های دیگر ارگان ها به آنها وجود تجهیزات خود را هشدار دهد.

این نوارهای خطر 30 سانتی متر بالاتر از تجهیزات و لوله های آب و فاضلاب دفن می شود تا در حفاری های بعدی ناخواسته به لوله ها آسیبی وارد نشود.

مواد اولیه این نوار خطر بسیار مرغوب است و باید تا 30 سال در زیر خاک دوام بیاورد. نوار خطر آب و فاضلاب باید در برابر عواملی چون رطوبت، پارگی، کشش و .. دوام بالایی داشته باشد و نوشته های روی آن از بین نرود.

🔸نوار خطر گاز در لاله زار

شرکت گاز نیز دیگر شرکتی است که بیشترین حفاری را در سطح شهر دارد. این شرکت در زمان حفاری خطرات زیادی برای افراد ایجاد می کند؛

از این رو نوار خطر شرکت گاز را باید جدی گرفت و سعی در رعایت احتاط بیشتری داشت. زیرا در صورت نشت گاز احتمال آتش سوزی نیز به وجود می‌ آید.

شرکت گاز برای نوار خطر خود از رنگ زرد استفاده می کند و عبارت خطر لوله گاز و ارم شرکت گاز روی آن درج شده است.

گاز نیز علاوه بر استفاده از نوار خطر در زمان حفاری برای علامت گذاری لوله گاز داخل زمین از نوار خطر مخصوص خود استفاده می کند.

این شرکت نیز 30 سانتی متر بالاتر از لوله های گاز حفر شده در زمین نوار خطر خود را قرار داده سپس خاکریزی انجام می دهد تا در حفاری های بعدی توسط شرکت های دیگر به تجهیزات گازی آسیبی وارد نشود.

نوار خطر شرکت گاز نیز از دوام بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی برخوردار است و آزمایشگاه های تعیین کیفیت آن را تایید نموده اند. نوار خطر شرکت گاز باید از 30 سال ماندگاری داشته باشد و نوشته های درج شده روی آن آسیبی نبینند.

🔸نوار خطر برق در لاله زار

از آنجایی که شرکت برق در سطح زمین تجهیزات زیادی ندارد به ندرت پیش می آید که نوار خطر رزد رنگ شرکت برق را مشاهده نماییم.

این شرکت عمده ی تجهیزاتش در تفاع بالا است و مقداری از کابل گذاری ها را در زمین حفر نموده است.

این شرکت در زمان حفاری نه تنها از نوار خطر برق استفاده می کند بلکه 30 سانتی متر بالاتر از تجهیزات کابل گذاری نیز از نوار خطر مخصوص به خود استفاده می کند.

این کار باعث می شود در زمان حفاری دیگر شرکت ها آسیبی به تجهیزات شرکت برق وارد نشود. نوار خطر برق که در زمین دفن می شود کیفیت بسیار بالایی دارد و مواد اولیه بکار رفته در آن ماندگاری بسیار بالایی دارد.

شرکت برق می تواند تا 30 سال به کمک نوار خطر شرکت خود از سلامت تجهیزات زیرزمینی خود مطمئن باشد. البته در زمان حفاری شرکت برق از نوار خطر زرد رنگی استفاده می کند که روی آن جمله خطر برق گرفتگی درج شده است.

🔸نوار خطر فیبر نوری در لاله زار

تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند. در گذشته مخابرات برای انتقال خطوط تلفن از سیم کشی مسی استفاده می کرد اما امروزه فیبر نوری جایگزین بهتری برای کابل های سیمی مسی شده است.

فیبر نوری در نگه اول خطری برای فرد ایجاد نمی کند زیرا جریان برقی که از آن عبور می کند بسیار کم است و از این رو افراد احساس خطر نمی کنند.

اما محدوده ای که درحال انجام عملیات فیبر نوری هستند نیز باید توسط نوار خطر فیبر نوری محاصره شده و افراد غیر متخصص وارد آن محدوده نشوند.

این کار به این دلیل انجام می شود که نگاه کردن به فیبر نوری بدون تجهیزات خطرات زیادی برای چشم دارد و همچنین به هر دلیل با برخورد افراد عادی با فیبر نوری در کار آنها اختلال ایجاد می شود.

🔰کاربردهای انواع رنگ های نوار خطر در لاله زار

این نوارهای رنگارنگ همگی نشان دهنده خطر می باشند. اما نصب آنها می توانند در هر جایی با هدف خاصی صورت گیرد.

گاهی اوقات سازمان های فضای سبز، پلیس های آگاهی و … می خواهند

با استفاده از این نوارها به مردم هشدار دهند که از وارد شدن به یک فضای سبز خاص و یا صحنه های جرم مختلف پرهیز کنند.

گاهی اوقات نیز در برخی از مکان ها خطر ریزش ساختمان و یا مصالح ساختمانی، برق گرفتگی، تشعشعات هسته ای، آتش سوزی و … وجود دارد

و افراد با نصب انواع نوار خطر در محدوده ای خاص از مردم می خواهند به این اماکن نزدیک نشوند

و فقط افراد خاص که دارای تجهیزات ایمنی هستند اجازه رفت و آمد در محدوده تعیین شده را دارند.

🔰شما میتوانیدبرای ثبت انواع سفارشات نوار خطر در لاله زار با ما تماس بگیرید👇

09127009600

 

امتیازدهی

نوار خطرنوار خطر آب و فاضلابنوار خطر برق

پخش نوار هشدار در لاله زارتولید کننده نوار هشدار در لاله زارتولید نوار خطر در لاله زارفروش نوار خطر در لاله زارقیمت نوار هشدار در لاله زارکاربردهای انواع رنگ های نوار خطر در لاله زارنوار خطر آب و فاضلاب در لاله زارنوار خطر اختصاصینوار خطر برق در لاله زارنوار خطر برق گرفتگینوار خطر زردنوار خطر زرد رنگینوار خطر سفارشینوار خطر صادراتینوار خطر فیبر نوری در لاله زارنوار خطر قرمز رنگنوار خطر گاز در لاله زارنوار خطر مخابراتنوار هشدار در لاله زار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *