نوار خطر لوله گاز

✔️نوار خطر پلی اتیلن زرد رنگ گاز

نوار خطر پلی اتیلن زرد رنگ 25 سانتی یکی از انواع تجهیزات ایمنی است که با اهدافی نظیر هدایت ترافیک، مشخص کردن و علامتگذاری مناطق خاص و یا ممانعت از ورود افراد متفرقه به بخش های خطرناک مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این موارد، در صورتی که بخواهید از ایمن سازی محیط های کاری پرتردد بیش از پیش اطمینان حاصل کنید،

می توانید با نصب این نوارهای خطر در حفاظت از جان پرسنل و کارگران خود گامی موثر برداشته و در کاهش میزان حوادث ناگوار کمک شایانی نمایید.

✔️کاربرد بالای نوار خطر لوله گاز

امروزه وقتی می خواهید در خیابان ها و کوچه های شهر قدم بزنید باید حواستان به همه اطرافتان باشد تا این قدم زدن برایتان فرجام ناخوشایندی نداشته باشد.

چاله ها و گودی هایی که در پیاده روها و خیابان ها ایجاد شده و ساختمان های نیمه کار، می تواند زندگی شما را به خطر بیندازد.

بدین منظور جهت ایمن سازی محیط و اطلاع رسانی به شهروندان در برابر خطرات احتمالی از نوارهای خطر استفاده می شود.

نوارهای خطر در واقع نوارهای هشدار دهنده ای هستند که از ورود افراد به آن محیط و منطقه مورد نظر و پر خطر جلوگیری می کنند.

این نوارها باید به گونه ای نصب شود که در شب که دید افراد کم است نیز قابل رویت باشند.

استفاده از نوار هشدار می تواند از افراد در برابر خطراتی مانند برق گرفتگی، سقوط از ارتفاع، خطر انفجار یا ساختمان های نیمه کاره ای که احتمال سقوط و ریزش مصالح وجود دارد محافظت کند.

شما می توانید بنا به شغل و خطری که برای دیگران ایجاد می کند نوار خطر را با چاپ مخصوص خود و رنگ دلخواه سفارش دهید.

اما در کل برای نشان دادن خطرات فیزیکی و خطر برق گرفتگی از رنگ زرد استفاده می شود چرا که هر رنگی در نوارهای خطر معنی خاص خود را دارد.

✔️نوار اخطار و هشدار لوله گاز

 نوار اخطاری که بعضا با عنوان نوار خطر و یا نوار هشدار دهنده هم شناخته می شود ، امروزه به عنوان یکی از ملزومات لاینفک برای پروژهای راهسازی ، لوله گذاری ، کابل کشی و … محسوب می شود  .

اصولاً نوار های خطر که با نام های نوار “هشدار دهنده” و “نوار زرد” نیز در بازار نامگذار و قابل شناسایی هستند توسط دو نوع مواد پایه پلی اتیلن و پی وی سی قابل تولید و عرضه هستند که در کشور ما عموماً بر پایه پلی اتیلن تولید می گردد.

نوع مواد مصرفی در تولید و فناوری بکارگرفته شده در خط تولید، کیفیت نهایی محصول را رقم می زند .

✔️ نوار خطر لوله گاز ۲۵ سانتی متری

نوار خطر لوله گاز از نوار  های خطر برای متمایز نمودن مناطق خاص و یا ممانعت از ورود افراد متفرقه به ناحیه های خطرناک و هدایت ترافیک استفاده می شود .

نوارهای خطر برای ایمن سازی محیط کارگاهی نیز مناسب می باشد که کارگران و پرسنل با ایمنی بیشتر به فعالیت و تردد بپردازند. با توجه به نوارهای خطر می توان میزان حوادث را بسیار کاهش داد .

از نوار خطر زرد مخصوص اداره گاز جهت جلوگیری از ورود افراد هنگام بروز حوادث ناشی از نشت گاز ها استفاده می شود

 

🔰شما میتوانیدبرای ثبت انواع سفارشات نوار خطر گاز با ما تماس بگیرید👇

09127009600

امتیازدهی

نوار خطر لوله گاز

تولید کننده انواع نوار خطرتولید کننده نوار خطرجنس نوار خطرچاپ نوار خطرخرید اینترنتی نوار خطرفروش نوار خطر برق گرفتگیکاربرد بالای نوار خطر لوله گازنوار اخطار لوله گازنوار اخطار و هشدار لوله گازنوار خطر پلی اتیلن زرد رنگ گازنوار خطر چیستنوار خطر زردنوار خطر زرد رنگنوار خطر زرد مخصوص اداره گازنوار خطر سفارشینوار خطر گازنوار خطر لوله گازنوار خطر لوله گاز ۲۵ سانتی مترینوار هشدار لوله گاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *